Változás a szabályokban!

Az illetékes halászati felügyelet engedélyével a holtágon az idei évre felfüggesztésre került minden halfajra az időszakra vonatkozó fogási tilalom az elmúlt időszak intenzív telepítései miatt.
A halak fogásának méret korlátokozásai továbbra is érvényben maradnak! Tehát bármikor, bármire horgászhatsz, de a MOHOSZ által megszabott halfajonkénti méretkorlátozást be kell tartani!
Ez a változás a mai naptól érvényes!

hozzászólás 8

Fules

Szia Feri!
Úgylátszik a sárga sátras uraknak nem kell aggódniuk 🙂
Mostantól újra mindíg mindent foghatnak:)
Én is örülök hogy folyamatosan lehet bármilyen halra horgászni.
Normál esetben jobb lenne ha a halak „békében” leívhatnának
de ha intenzív volt a telepítés az elmúlt időszakban és van elég hal a
vízben akkor nem okoz gondot íváskor az a halmennyiség hiány amit a horgászok kifognak.

jani

Hali!
Fogjon meg valaki könyörgök miről beszélnek….
Ki állapította meg horgászott ő tavaly Tiszaugon. 4db nem halat fogtam erről ennyit

admin

Jani!
Csak a magad nevében beszélsz remélem! Tudod hány ember van aki tavaly 100 db ponty felett fogott? Jó néhányan!
A horgászversenyen is volt olyan emberke aki nagyon rossz helyet fogott ki, semmit nem fogott a törpén kívűl (a versenyt még lefújása előtt abba hagyta)de azt mondta hogy erre a vízre nem tud rosszat mondani mert már 100-nál több pontyot fogott akkor(2010.08.14-ig). Én azt gondolom meg kell találni a megfelelő módszert itt is! Én sem vagyok egy őstehetség ezért inkább másokat kérdezek meg és figyelek, mit hogyan csinálnak és próbálom megtanulni tőlük a hatásos módszereket.
A kritika fontos és el is kell mondani, de legalább az általánosításoktól kímélj meg minket! Biztos van jobb horgászvíz mint ez de rossznak nem mondanám!

Fules

Sziasztok!
Eggyetértek Feri véleményével, attól hogy valakinek nem sikerül befognia még
nem biztos hogy a halmennyiséggel van a gond.
Egy másik holtágon 1 egész évünkbe telt mire rájöttünk mikor-hol és milyen módszerrel lehet halat fogni. Hétvégéről hétvégére csak kempingezés volt
a hétvégénk halfogás helyett. a következő évben már ott tartottunk hogy
volt mikor egy hétvégén 25-30 pontyot engedtünk szabadon fényképezés után.
A többi horgásztól pedig csak azt hallottuk hogy nem jó ez a víz, nincs itt már hal. Nem szeretném kijelenteni hogy Jani nem tud horgászni, inkább
azt tanácsolnám neki hogy próbálja ellesni mások trükkjeit, keresse a halat,
ne üljön le az első útbaeső helyen. Próbáljon tudatosan horgászni.
Pl nyáron az éjszakák szinte a legtöbb holtágon erősebbek mint a nappal.
Érdemes kipróbálni a horgászboltok újdonságait is, nekem nagyon sok sikert
hoznak illetve ajánlanám a horgászújságokat. nagyon sok olyan ötletet lehet
olvasni mondjuk a magyar horgászban ami segít a halfogásban. És egyáltalán nem szükséges hatalmas anyagiakat beleölni.
Remélem nem bántok meg ezzel a pár sorral senkit, a segítség volt a célom és
szivesen próbálok segíteni bármilyen kérdésben.
Üdv:
Füles

admin

Hali!

Köszönöm hogy egyetértesz velem! Az egész oldallal az a célom, persze a népszerűsítés mellet, hogy osszuk meg a módszereket egymással. Sokan régóta horgásznak itt és tudják mitől „döglik a légy”. Ezzel a céllal nyitottam meg a „Fogásaink” és a „Rekordlista” oldalakat. Én nagyon örülnék ha Jani mondaná el Ő hogyan próbált itt horgászni és mire jutott vele. Biztos vagyok, hogy a többiek tudnának olyan tanácsokat adni ami segítene neki és másoknak is a sikeres horgászatban.
Tudom, vannak akik azt gondolják, hogy ha elmondják az összes részletet akkor nekik kevesebb hal jut. Higgyétek el ebben a vízben annyi hal van, hogy azt el sem tudjátok képzelni! Amikor busa halászat volt akkor is „RENGETEG” ponty, harcsa süllő lett visszaengedve a hálóból és csak a halak kis része esett akkor csapdába!
Én nagyon szeretnék olyan leírásokat olvasni, mint Blero84 és Tormási Gyula barátunk írt le!
No, de ez rajtatok múlik!
ÜDv:Király Ferenc

jani

Hali!
Lehet van az általatok leírtakban valami de nem tudom… Nehéz víz tavaly horgásztam a szezont Ugon. Több állást etetést módszert próbáltam de eredménytelen volt 10ből 7szer. Kecskemétről lejárva elég szomorú volt kicsit ki is ábrándultam a vízből. A holtág szigetrészén szilvásoknál próbálkoztam mindig a víz mélysége megfelelő azon a részen. Matchbotos készséggel vagy fenekezve. Tanácstalan vagyok. Erjesztett kukorica ami meghozta a várt eredményt de csak reggel 3és 7 között. De ez is úgy hogy lejártam 4napon keresztül és nád tövébe etettem. Környékemen mindenki betaposta ők eredményesek voltak. De nekem 1db jutott neki meg azt nem részletezném. Ja meg gondolom sokan örülnek a busáknak is mert olyan rajokban mozogtak a part közelben üres horoggal halomra fogták ódák zengenek milyen könnyű halat fogni. Így igen. Aláírom én is. Ja meg a négyből tavaly egyet vittem el de az volt olyan finom…
Valaki tudna valami jó helyet vagy praktikát megköszönném ha leírná. Úgy gondolom kifejezetten csónakos víz.