17,5kg ponty és társai – Kenus fogásai

Sziasztok!

Péntek délután család “összegyűjtése” 18-óra irány Tiszaug. Szerelés ellenőrzése csalizás behúzás sötétben. Most már kicsit nyugodtabb vagyok, 21,45 megszólalt a várva várt hang! Vízre szálltunk feleségemmel, és elindultunk a vendég felé. Találkoztunk,ő is megszeppent én is, elementáris erővel komótosan kezdett húzni úgy gondolta hogy megmutatja ki az úr a horog végén,adrenalin szint nálam az egekben.Nyugtatom magam és párom hogy a szerelék frissen kötött nagy baj nem lehet. Az idő előrehaladtával kezdett fáradni és megmutatta magát az éjszakában.Feleségem aranyos reakciója ez egy “bálna” végül sikerült megszákolni.Irány a stég, gyors horogszabadítás,mérlegelés, elsősegély, hol a fényképezőgép, b……. otthon!!!!!! Irány a garázs ott égve maradt a lámpa telefon elő és egy gyatra kép készítés és vissza a stégre és óvatosan vízbe tettük a pontyot, hál istennek elég hamar észhez tért és elúszott. És ami a lényeg a digitális mérleg 17,53 kg mutatott. A horgászat abba is maradt aznap estére mert a másik szereléket is összeszedte ami kb. 20 méterre voltak egy mástól,de ki bánja? Egy pohár rosé mellett még egyszer átéltük a fárasztás élményét, és nyugovóra tértünk. Szombaton csak késő délután tudtam folytatni a horgászatot mert haza kellett mennem,a fényképezőgépet hoztam hátha szükség lesz rá. Este nyolc előtt pár perccel ejtős kapás irány a víz talán egy fél percig volt meg a vendég, de úgy gondolta hogy ennyi vendéglátás épp elég és távozott, hátrahagyva a horgot is. Újra csalizás be a tuti helyre és várakozás. Huszonkettő harminckor ugyanazon a boton be jelentkezett egy újabb vendég.Amur volt ment mint egy motorcsónak, sokáig abban a hitben voltam hogy húsz fölötti lesz,mondtam is viccesen a páromnak látod milyen romantikus amurvontatású csónakázás az éjszakában. nagyon nehezen adta meg magát és mikor megláttam nem akartam hinni a szememnek, mérlegelésnél 10,53 kg volt,szegény nehezen is akart észhez térni de végül nagy sokára sikerült. Két héttel előtte fogtam egy 12,3 kg amurt ami töredék idő alatt megadta magát. Ezekért a pillanatokért érdemes élni! Be sem vittük már a szereléket egy még bent van, élmények már voltak. Hajnali négykor 2,5 ponty lett még, és utána semmi délután fél hatkor indultunk haza. Szép hétvége volt!YouTube előnézeti kép

Segítséget kérnék tőletek, képek felrakása céljából.Rekordlistákba próbáltam de, fogás után nem mértük meg a halak hosszát hülyeséget meg nem akartam hasra ütve beírni. Van más megoldás, vagy tegyem fel a képeket egy képfeltöltő oldalra és linkeljem be? Már ugye ígértem a képeket és videót régebben, most meg itt topogok és bizonyítékok nélkül lassan hitel képtelenné válnak a beszámolók.

hozzászólás 30

Catfish

Kedves Kenus!

Köszönöm a szép fotókat! Gratulálok a remek fogásokhoz!

UI.: Zsu, jöhet a hozzászólás, bocs de én voltam aki véletlen lezárta:-)

Kedves Kenus!

Már jó pár helyen megpróbáltam és megtettem, de akkor most itt is szeretném gratulációmat kifejezni! Csodálatos képek, csodálatos halak, csodálatos táj! Köszönöm az élményt! 🙂
A 17 felesedhez pedig külön gratulálok csak bizakodom abban, hogy egyszer én is tarthatok majd egy ilyen szép potykát egy kis időre a kezemben! Bár Tiszaugon minden megtörténhet, így remélem egyszer ez is megfog!
Írtam neked face-en privát üzit, már ha neked írtam, mert a kép pici volt és nem vennék rá mérget, hogy te vagy rajta, mindenesetre már jó ideje piszkál a harcsázás gondolata és a szép harcsáid láttán szívesen venném tanácsaidat a helyi harcsás viszonyok tekintetében!

További szép sikereket kívánok és még sok ilyen szép képet küldj nekünk! 🙂

Ui.: Feri, köszönöm szépen, teljesen azt hittem hogy ma már jobb ha távol maradok a géptől, mert a technika ördöge nem azt akarja, amit én szeretnék! 🙂

Zsu

(Zsu Zsu) néven fent vagyok a facen esetleg jelölj be vagy írj rám és akkor átküldöm neked! 🙂

kenus

Ne haragudj Zsu elbénáztam jó címre írtál, kicsit felületes voltam! Holnap írni fogok.

Zsu

Dehogy haragszom, inkább örülök, hogy nem másnak írtam egy litániát! 🙂

Kedves Kenus!
Azt írja ki, hogy ez a videó privát! Sajnos nem tudom megnyitni!:(

Sziasztok!

Elnézést kérek mindenkitől aki meg akarta nézni,rossz beállítás volt!

Indulok le horgászni!

Zsu

Köszönöm, így már sikerült! Nagyon szép potyka! Kicsit irigykedem, hogy már indulsz is, de görbüljön! 🙂

csonakos.25

Szevasz Kenus.Igen ezért “érdemes élni”.További sikereket kívánok,tiszta szívemből,mégha kicsit is irígy is vagyok.Ccónakos.

Catfish

Szia Kenus!

Én is próbáltam kisebb méretűre konvertálni, de nem volt időm hozzá! Így már a youtube-ról nekem is könnyebb volt!

Köszönettel: Király Feri

Szervusztok!

Köszönöm még egyszer a jókívánságokat!

Görbüljön ! Üdv.: kenus

Szia Kenus!

Szerintem hétvégén frontoltak a halak vagy lehet, hogy csak a sekélybe nem volt kedvük jönni, de vasárnapig egy moccintásunk nem volt. Vasárnap késő délután jött két kisebb telepített potyka és beindult a víz mozgás is rendesen, de hát milyen az élet, másnap a gyereknek suli, így csomagoltunk és indultunk haza! Majd hétvégén újra megkörnyékezzük őket! Nálad volt valami! 🙂

Szia Zsu!

Csütörtök este két amur 2,6 és 6,3 kg,és 4 db törpe addig birkóztak a csalival hogy valahogy csak sikerült horogra akadniuk. Péntek délelőtt egy 2,4 kg-os ponty, és késő este jött még egy 3,7 kg-os. Szombat estig nyugalom volt, én is frontra gyanakodtam újra csaliztam, és reménykedtem hogy megjön a halak kapókedve. Hát megjött, 21 órától 23-ig mozgalmas volt az életem, amur 3,3 kg és 7,2 kg-os, ponty 3,7 , 5,4 és 5,0 kg-os súlyban jöttek. Éjfél előtt volt még egy kapásom, ami pár perc után lemarad róla a vendég.Ezek után nyugovóra tértem, reggel a pontyzsákokban lévő raboknak amnesztiát hirdettem, és gyors fotózás után mentek vissza a vízbe. Utána haza kellett mennem. Végül is jó peca volt,bár az idő lehetett volna kegyesebb a holtágon horgászókhoz.

Üdv.: kenus

Szia Kenus!
Gratulálok, akkor neked igazán élménydús horgászatod volt! 🙂
Akkor ezek szerint a frontra nem nagyon tudom fogni, hogy elkerültek a halak. Úgy látszik a sekély részre most nem igen jönnek ki! Bár mi csak péntek késő este érkeztünk így lehet, hogy az etetés csak később ért volna be. A sekély részeken leginkább csak akkor van esély, ha az etetés folyamatos. Mindenesetre így is jó volt lent lenni!
Viszont valóban nem volt valami kellemes idő egész szombaton, de ami még inkább zavart az a töménytelen szúnyog, ennyi nem volt egész nyáron mint most!
Még a kutyákat is fújtam három óránként, no de talán ez az utolsó támadásuk.

Görbüljön a hétvégén is azt kívánom! 🙂

Szia Zsu!

Nagyon erőszakosak voltak hétvégén a szúnyogok, és mint ha nagyobbak is lettek volna az átlagnál. Remélem hétvégén jó időnk lesz,és a halak is aktívak lesznek. Nektek, és mindenkinek jó pecát kívánok!

Tormási Gyula

Nem akarok senkiben rossz érzést kelteni,de marha jó itt a stégen ülni….. 😉 😀 🙂

Zsu

Na most irigy vagyok egy kicsit!;)
Már számolom a napokat én is! Görbüljön Gyulám! 🙂 🙂 🙂

csonakos.25

Gyula ebben látod egyet értünk.Nincs is ennél szebb dolog a világon.Én is hasonlókat érzek a stégen ülve,vagy a csónakba,íll a Tiszán csorogva lefelé,motort kikapcsolva csodálni a természet adta ajándékot.Persze azért az sem baj ha megmozdul a”pedző” is néha.Remélem Neked megmozdul ma.Üdv,Csónakos.

Tormási Gyula

Reggel tîzig háromnál jártam,most hat pontynál 😉

Juhééééjjjj… ez jó hír! 🙂
Gratulálok! 🙂
Tiszta honvágyam lett, máris indulnék, ha tehetném!
Aztán éjszaka meríts nekünk valami gigantikusat! 🙂
Reggelre várom a fotót, csak hogy jól induljon a napom! 😉

Szia Gyula !

Csak így tovább, az idő is kellemes egy jó őszi pecához.Hétfő reggel már csak a pénteket várom én is. 😀