Csendes őszi estékre

Sziasztok!

Az elmúlt évben meghirdetett nyereményjátékunk az idei évben is folytatódik! Ne felejtsétek el, hogy újra egy éves engedélyt kap a szerencsés cikk írója. Ha van időtök akkor ne sajnáljátok az időt a horgászleírásokra, beküldésére! A beküldött cikkeket december 16-ig várom! A sorsolást december 22-én fogom megtartani! Minél több, fotókkal gazdagon illusztrált cikket várok tőletek, hiszen igen termékeny évet zártak a horgászaink! A sorsolásban már az ez évben beküldött cikkek is természetesen részt vesznek!

A holtággal kapcsolatban: október 25-től több lépcsőben közel 50 mázsa keszeg telepítés várható! A konkrét telepítésekről írni fogok még később!

A jövő évre tekintettel úgy gondoltuk, hogy a szabályokban nem lesz változás, mivel eddig szinte csak pozitív visszajelzéseket kaptunk! Ha, Te nem így gondolod akkor írd meg nekünk a véleményed!

Üdv:Király Feri

hozzászólás 39

Tormási Gyula

Sajnálom,hogy idén nem jött össze a közös peca és eszmecsere. :((

admin

Hát igen, elég sűrű, zajos évem volt! Még víz közelébe is alig jutottam! Talán időben el kellene kezdenem szervezni a közös horgászatot! :-))
Pedig már nagyon kíváncsi vagyok a technikátokra! :-)))

Hali,
Elvileg befagyott a víz…Valaki tud pontosabb információt? Le kell tenni a pergető botot is már…:(

Kedden már csak 2 fokos volt í víz, azóta meg nem volt 0 fok felett sehol sem a hőmérséklet….Szóval sanszos hogy ha nem is teljesen de megjelent a jég…

Szia Dexter!

Szerintem még nincs befagyva, de a mostani hideg miatt egy-két nap és a szélei biztosan elkezd befagyni, de a teljes befagyásig kell még jó néhány kemény fagyos nap!

csonakos.25

Szevasztok.Sokat gondolkodtam,hogy érdemes-e észrevételeimet,leírni a nyilvánosság elé tárni?Végül is csak a billentyűk koptatása mellett döntöttem.Előre szeretném jelezni,hogy megbántani,megsérteni senkit nem szeretnék,de ha valaki netalán magára értene bizonyos dolgokat,tőle előre is elnézést kérek.Tavasszal ahogy beindult a szezon,jól evett a hal,egymást érték a színvonalas,tanulságos élménybeszámolók.Mindenki megvolt elégedve mindennel.Majd jött a rendkívüli szárazság,kritikusra csökkent a tó vízszintje a szó-szoros értelmében veszélybe került a tó hal íll. élővilága!!!Ami engem bánt,hogy egyből elmaradtak az előzőekben sűrűn publikáló,talán néhol banális,realitást nélkülöző írások,hozzászólások.Szerencsére megúsztuk csodával határos módon halpusztulás nélkül.Köszönhetően a vízkezelőinek tudatos szakmai hozzáállásának.Gondolok itt az átszivattyúzás műszaki kivitelezésére,ami szakmailag is egy frappáns technikai megoldás volt.Sajnos itt-is az örömbe egy kis üröm is keveredett,hogy mire is gondolok?Az említett szivattyúzás előtt megjelent egy felhívás,hogy ki-ki saját erejéhez méltán anyagilag,esetleg az információk eljuttatásával segítsen ebben a nehéz helyzetben.Nekem az agondom,hogy itt pont azok passzivitásával találkoztam akik azelőtt oly optimistán magyaráztak meg mindent!Természetesen tisztelet a kivételnek.Ugyanis találkoztam olyan illetővel is aki a honlapon is érdeklődött az anyag segítség adminisztrációja iránt.Tudom itt voltak információs hiányosságok is,szinte csak a halőrünk a Gyula,ill a helyi újság által értesültek sokan a tervezett szivattyúzásról.Számomra teljesen érthetetlen,hogy a honlap hogy maradt ki???Valamint az is,hogy július óta gyakorlatilag,a lap vezetésétől semmi információt nem kaptunk.Elnézést,de jómagam és pár barátom is már arra gondoltunk,hogy vége,megszűnt az oldal mire jött az októberi infó,a leendő keszegtelepítéssel kapcsolatba.Végül is erről sem kaptunk semmilyen későbbi információt.Tudtommal ez nem is történt meg ill nem keszegről szolt a dolog, hanem kárászról.Feri ha valótlant állítok légy szíves cáfold meg,ha tévednék elnézést kérek tőled meg akit akaratomon kívül esetleg megbántottam.Mentségemre legyen mondva mindezt építő kritikának szántam,valamint,azért,hogy ez a kimondottan jól indult lap ne fáradjon el ha lehet inkább frissüljön fel!Tisztelettel:Csónakos.

Sziasztok,
Sajnos kevesen vannak azok akik Tiszaugiként jelentkeznek a honlapon. Így sokaknak nincs lehetősége minden nap a parton tartózkodni, ezért talán jobb lett volna ha mondjuk a kecskeméti horgászboltokba is lehetett volna hallani erről „segítség kérésről”, mármint a szivattyúzás támogatására. De majd legközelebb! Hibáiból tanul az ember. Illetve vagyunk itt 5-6-an akik próbálkoznak az oldalt kicsit „frissebbé” tenni, de például Kecskemétről, Attilának meg Budapest mellől tényleg nehéz, nem tudunk sok időt eltölteni a víz mellett és ezeket a tapasztalatokat megosztani. Sajnos kevés helyre jut el, hogy van egy ilyen honlap, esetleg jövőre az engedélybe meglehetne említeni. illetve a http://www.horgasz.hu oldalon is meg lehetne említeni a Tiszaug „résznél”.
Másik dolog amit szeretnék felvetni. Mivel a Holtág nem egyforma, széles és mély mindenhol, az áthúzassál kapcsolatban lehetne valamit kitalálni, mivel a mi részünkön nem egy konfliktust okozott már. vagy egy időbeni korlátot, vagy pedig egy távolsági korlátot lehetne bevezetni. Gondolok itt arra, hogy mondjuk 70-80 méterig lehetne áthúzni, vagy háromnegyed távolságig. Tudom ez a falu alatti részen nem gond, de nálunk tényleg az. De tudom az új technikáknak köszönhetően dobással is ellehet 150 méter is érni!

üdv, Dexter

Mátéh Csaba

Csónakos, teljes mértékben igazad van!

Mi sem hallattuk annyit a hangunkat. De képzeld el, hogy nézne ki, ha a mi írásainkkal lenne tele a honlap? Nekem olvasóként úgy jönne le, hogy itt van egy muki, ő a tuti, mindenki más meg hülye… Pedig egyáltalán nem érzem, hogy bárkinél jobb pecás lennék…

Ezzel együtt a szeszfőzdénél már sokszor megkérdezték Attila és Kriszti is, hogy mit csinálunk, mert nekünk és a túrázóinknak mindig van hal, a vendégeik pedig sokszor betliznek. Nem tudom. Szerencse. Vagy tapasztalat. Vagy mindkettő… Lényeg az, hogy nekem nem szimpi az öntömjénezés. 🙂
Viszont elmondhatom, hogy idén nagyságrendekkel több halat fogtunk, mint tavaly.

Tudom, minket senki nem tart rablónak vagy húshorgásznak, de elmondom. Idén 1 pontyot és pár kárászt ettünk meg, azt is a túrázókkal, halászlének. A túrázók előtt beetettem, és leültek pecázni. Valahogy még a törpe se akart jönni. Erre Julcsinak a 4 bot közt bedobtam az etetés külső szélére. 5 perc se telt el, és kijött a kettes forma tükrös.

A szivattyúzás idején például mi is amuroztunk a túrázóinkkal. Olyan is előfordult, hogy 1 bot 5-ször füstölt el egyetlen éjjel. Ebben viszont hatalmas melónk volt. Napokig ott kellett tartani a csapatot, és rá kellett jönni, mit és hogyan hajlandóak megenni. Harmadik estére találtam meg a megoldást. 🙂
Sőt, olyan is volt, hogy egy nagyon vad, ijesztő nyári viharban kénytelenek voltunk a csónakkal a hal után menni, és úgy fárasztani. Mire végeztünk, azt se tudtam, merre van az előre, és a holtágon hol vagyunk egyáltalán. A sötétben több száz métert elvitt minket a szél.

Hogy ne legyen halpusztulás, tudjuk, kiknek az érdeme. A vízkezelőé, a kuli munkát végzőké, és azok érdeme, akik segítettek, hogy a pénz is meglegyen rá. Amit tudtunk, mi is megtettük. A többieknek pedig hálás vagyok azért, hogy megmentették a vizet és a halakat!

Dex!

Neked csak a behúzással kapcsolatban mondom el a véleményem. Sok vízen pecáztam már, a legtöbbjén lehet ezt a módszert alkalmazni. A Te kérésed viszont szerintem megoldhatatlan. Egyszerűen nem lehet ellenőrizni… A másik pedig, amit jó szándékúan mondok, de most már sokadszor: mi a fenének akarsz olyan szakaszon behúzni, ahol a halfogás szerencse kérdése? Gyere el velünk, megmutatom, mi hogy csináljuk. Azt nem tudom, hogyan kell pontyot és amurt fogni, azt viszont ellesheted, hogyan kerülnek a képeinkre. 🙂

A másik, amit Te is említettél. Most kicsit felejtsük el a behúzást. Nekem szélcsendben röhögve megvan a 140 méter. Előttünk behúzásnál 117 méter kell. Ha a klipszet kiakasztom, beteszem a szemközti nád tövébe a szereléket.

Tehát ez a kérdés – szerintem – nem a szabályozásra vonatkozik. Sokkal inkább emberi, horgásztársi kérdésnek gondolom.

És végül: igen, eltűntünk. Dolgozunk, horgászunk, élvezzük az életet. De nekünk Tiszaug mindig a szívünk csücske marad, és biztosak lehettek benne, hogy rengeteget leszünk még ott a vízen!

Ha a Jóisten is úgy akarja, jövőre még egy meglepetésünk is lesz az ugi pecásoknak. De ne szaladjunk előre… Mi már kiterveltük, csak Feriékkel és Veletek kell még megbeszélni. 😀

Feszes zsinórt mindenkinek! 🙂

csonakos.25

Szevasz Csaba.Hozzászólásod realitást,szakmai tapasztalatot tükröz!Rád,Rátok természetesen nem értettem a leírtakat.Üdv:Csónakos.

Mátéh Csaba

Köszönöm, Csónakos, és tudom, hogy nem ránk értetted! 🙂 Ezzel a hozzászólással viszont tartoztam minden tiszaugi pecásnak!

Tessenek írni jó kis cikkeket, ne unatkozzunk a télen! 🙂

Csaba!
Én nem szoktam a túlpartig áthúzni/dobni a cuccot, max 30 méterre. Legtöbbet tudod jól hogy csónakba ülve a nádnál horgászom 🙂 És idén már ezen a részen is szépen fogtam a halakat, sőőt, volt egy slusszpoén is a végén, amit Te már láthattál, a többiek meg, pár napon belül láthatnak, remélem 🙂
Szóval az áthúzást nem magam miatt gondoltam, csak mikor Tőlem 2 méterre pakolják le a cuccott, keresztbe húzva 3-4 horgász/telek előtt, az nagyon zavar…és dühít!

Mátéh Csaba

Jaaaaaaa! Így már értem! Egyetlen megoldás van, és nem fognak áthúzni. Szét kell verni az etetését, de nem én mondtam. 😉
Darát rá, és ellepik a törpék. Neked meg legalább lehúzza a magkeverékről. 🙂
Ha ez nem megy, harcsázó bot, fonott, keresztbedobod, „jajjbocs”. Aztán mehet a birkó, ki az erősebb… A járgányban viszont valaki üljön a volánnál, mert tuti megkergetnek.
Pedig nagyon nem szép dolog keresztbe-kasul húzni… Én Neked adok igazat. 😉

Szép estét mindenkinek!

Köszönöm a vita indító hozzászólást! Előre bocsátom, hogy nem sértődök meg egykönnyen:-) a kritikát viszont szeretem, mert ez alapján tudom korrigálni a hibáim, ha magam nem venném észre azokat!
Csónakos hozzászólásában említette a szivattyúzással kapcsolatos információ hiányt! Én mint láthatjátok itt: szivattyúzás a holtágon megírtam a szivattyúzásról egy bejegyzést és a kommentárok között le is írtam a támogatás mikéntjét számlaszámokkal és azzal is hogy mit kell a megjegyzés rovatba feltüntetni, hogy a támogatást el tudják különíteni a szivattyúzásra!
Tudomásom szerint igen szép mennyiségben jött támogatás (úgy emlékszem 836 000 Ft.) a teljes költség pedig több mint 2,4 millió forint volt! Ebben még nincs benne az önkormányzat és az élőerő amit most itt nem tudunk számszerűen megmondani, de nagy segítség volt! Ez úton is még egyszer szeretnénk megköszönni a segítséget és a támogatást!
Tehát én azt gondolom, hogy próbáltam minden információt megadni nektek, még ha kis késésekkel is, ami abból adódik, hogy én Martfűn lakom és nem beszélek minden nap a halőrrel és Zolival (a vízkezelővel). Ezek miatt lehetnek csúszások, de ha nekem szólnak Tiszaugról, én azonnal megpróbálom megosztani veletek ezt!
Az elcsendesedett oldalról: azt gondolom, ha bárkinek van mondani valója a horgászattal, a vízzel vagy a weboldallal kapcsolatban az igen könnyen megteheti itt a weboldal keretein belül. Eddig sem gátoltuk, ezután sem fogjuk ezt megakadályozni. Én nekem viszont az a filozófiám, hogy csak akkor írok le ide bármit, ha az nagy valószínűséggel meg fog történni, vagy már megtörtént. Nem az a célunk ezzel az oldallal, hogy feleslegesen töltsék el rajta az időt az emberek, hiszen erre van számos weboldal! Célom, hogy legyen pontos, tárgyilagos az oldal! Persze, tudom igénylik sokan a színes, látványos dolgokat, de mi nem a marketingből akarjuk fenntartani magunkat, hanem a horgászatból (halászatból, haltenyésztésből). A szájreklámnál viszont nincs hatékonyabb!Ha, rossz hírünk terjedne az meg 10x gyorsabb és hatékonyabb lenne..:-)
Még, valami! Én próbáltam ösztönözni a fotók és cikkek beküldésére az embereket, erre meghirdettük tavaly is, idén is a „nyeremény engedély játékot” amit én a lehetőségeinkhez mérten sikeresnek is találok! Én ezután sem fogom sületlenségekkel fenntartani az „érdeklődést” a weboldal körül, ha történik valami, vagy tervezünk valamit akkor jelentkezem! Ha, Ti szeretnétek megosztani velünk bármit azt megtehetitek ezután is, örömmel fogadunk minden publikációt!
Az elmaradt keszeg telepítésről azért nem írtam többet, mert az elmaradt és nem lehetett tudni, hogy ha sor kerül rá az mikor fog megtörténni!

Ami még eszembe jutott!
Sajnos a szivattyúzás után a vízszint alacsonyabb lett néhány hét elteltével mint a szivattyúzás előtt! Itt viszont a vízparti telektulajdonosok hozzáállását lehetne jellemezni, mivel a kiskertek öntözését mégis folytatták, holott tudták mekkora veszélyben volt a holtág halállománya, élővilága!
A szennyvíz belevezetése a holtágba még inkább vérlázító! Nem elég hogy kevés a víz, még annak a minőségét is rosszabbá kell tenni?!? Utána, meg benne fürdik holtágban az egész társaság a strandnál, a stégnél stb.. Érthetetlen!

Még valami!
Ha, nektek van olyan ötletetek és témátok ami szerintetek ide tartozik és szívesen látnátok itt akkor jelezzétek nekem! Biztos meg tudjuk itt jeleníteni!
Ha, másként kellene írnom, esetleg „másról” is akkor azt is mondjátok el, én megpróbálom úgy ahogy Ti kéritek! 🙂

Köszönöm Csónakos őszinteségét és mindenkitől hasonló hozzáállást kérek, ne csináljunk bulvár oldalt :-)))!

Tormási Gyula

Szia csonakos. Én kicsit magamra veszem a hozzászólásod. „Ami engem bánt,hogy egyből elmaradtak az előzőekben sűrűn publikáló,talán néhol banális,realitást nélkülöző írások,hozzászólások.” Nem azért vagyok felháborodva mert az enyéim ilyenek lennének,hanem azért,mert úgy szólod le mások írásait egy tollvonással,mintha öt perc munka lenne bennük. Kár,hogy a te halaidról nem láttunk fotókat,illetve élménybeszámolóidban sem csemegézhettünk. Vagy csak savanyú a szőlő?

Sziasztok!

Én azt kérem mindenkitől, hogy ne kezdjünk személyeskedő csatákba! Eddig olyan korrekt hangvétele volt az oldalnak, tudom néha unalmas is ez, de maradjunk inkább tárgyilagosak mintsem hogy egymást sértegessük!
Én ezt az egész elcsendesedést nem látom tragikusnak! Ez az élet rendje! Tavasszal mindenki várja a pecát, horgászni kezd és a friss élményeket szívesen megosztja néhányszor velünk! Én minden írásért, cikkért, fotóért, videóért nagyon hálás vagyok! Tudom sokkal többen horgásznak itt és fognak (vagy nem fognak) halat, de ha ennyi ember akarja ezt megosztani velünk akkor ennyien osszák meg! Mindenkinek ugyan annyi megírni egy cikket mint a másiknak, tegyék meg, próbálják ki és majd a hozzászólásokból mindenki le tudja szűrni, hogy milyen lett a műve!
Itt a tél, lassan megkezdődik a következő év és azt gondolom, hogy legalább ugyan ekkora vehemenciával kezdjük meg azt az évet is mint az ideit! Legyen ennyi sikeres fogás, szép kapitális pontyokkal, amurokkal stb.
Az engedély árak változásáról is szólok, még el nem feledem: a napijegy fog 2500Ft-ra változni, a többi engedély árában nem lesz változás! Ez már 99% bizonyossággal mondhatom!
Úgy látom, néhányan igénylik (én magam is), hogy személyesen is találkozhassunk egymással, pecázhassunk, stb. ezért jövőre május vége, június elejére egy közös pecát szeretnék szervezni. Ha úgy gondoljátok jó ötlet akkor kommentáljátok nyugodtan!:-) Szerintem Máthé Csabi is szívesen tartana egy-két bemutatót! Még nem tud róla, de szeretne:-)))
Én szívesen látom a helyieket is bár őszintén szólva, nem vagyunk népszerűek a falubelieknél:-)
Végül decemberben ki fogom sorsolni az idei év nyertesét, megpróbálok videót csinálni róla, de attól nagyon tartok mert nem szeretek beszélni kamerába:-)))
Dexter: a jég kb 4 cm-es! Még várni kell a jég hízására, a pecát addig csak szárazon:-))
ÜDv: Király Feri

Sziasztok,
Igen kicsit „sok” volt ez, én személyesen ismerem Csónakost, de nem szeretnék mást mondani.
Tudom Feri, én már a fogási Napló leadásán gondolkozom! 🙂 meg megpróbálok még valamit kihozni magamból így a végére 🙂 Talán van még miről írnom 🙂

Balán Attila

Szép estét mindenkinek,látom megélénkült az oldal:-) Jobb lenne ha inkább a nyár nagy élményeit szép fogásait vitatnánk meg és nem egymásnak ugrana ez az igen csak aprócska és ahogy Feri is mondta normális hangvételben komunikáló kis „csapat”. Sokak szezonját megpecsételte az alacsony vízállás köztük az enyémet is de nem adtam ennek hangot tudom hogy Feriék igyekeztek megoldani a helyzetet hiszen ha csak a saját érdekeikrt is nézik muszáj hogy maradjon élő hal a holtágba,ezért hát megtörtént a víz átemelés(nem kevés pénzért) .Ami ez után történt inkább arról lenne erdemes vitatkozni vagy elgondolni amit nagy nehézségek árán sikerült a holtágba pumpálni azt a helyiek 2 hét alatt simán ki is locsoltak a kis kertjeikbe. De gondolom ök lennének a legjobban felháborodva ha a szivatyúzás költségeit beleépitenék a jövőévi engedélyek árába. Ha mentségem lehet a beszámolók és a fotók elmaradásra az csupán az hogy 5 hónapja nem voltam Tiszaugon horgászni eddig is 75 km re laktam de azóta még 60 km sikerült megtoldani a dolgot igy hát sajnos a jövőben is csak keveset fogok lejutni amit én sajnálok a legjobban. A közös pecát támogatom Feri fogd össze a bandát:-) Maradok Tisztelettel BALÁN ATTILA blero84

Tormási Gyula

Sziasztok! Én sem szeretnék vitát szítani itt,hiszen barátként tekintek rátok. Csak tudjátok arc nélkül bántó volt. Én mindenki beszámolóját elolvastam,és nem éreztem túlzást egyikben sem. Más,jó lenne találkozni tavasszal egy közös peca erejéig,én benne vagyok /ha meg hívtok engem is/. De Attila remélem nekünk is összejön jövőre a közös peca. Sziasztok!

csonakos.25

Szevasz Gyula.Valóban kicsit nyersre sikeredett az írásom,de mentségemül szóljon megbántani senkit nem akartam!Természetesen Téged sem.Jómagam is minden hozzászólást,élménybeszámolót elolvasok,tehát tisztába vagyok vele,hogy Te az oldal beindulásának kezdete óta,segítője prominens egyénisége vagy.Írásaidat mindenkor figyelemmel olvastam.Én úgy érzem,hogy amit írtam azt az oldal fennmaradásának érdekében tettem.Abban teljesen igazad van,hogy nem tettem fel fotókat,élménybeszámolókat,ígérem ezt a jövőben pótolni fogom.Gyula, hidd el egy biztos,nem „savanyú a szőlő”Talán ezek kicsit,kevésbé lesznek izgalmasak,olvasmányosak mivel szerény személyem ezen a vízen kizárólag a nádi,ill. a sásban történő horgászatot műveli.Megint nem akarok senkit megbántani,mindenki szíve-joga ,de tőlem ,az önakasztásos peca nagyon távol áll!!!Maradok inkább az előbbiekben írtaknál,valamint az élő tiszai feederezés”kutyogtatás”és a süllők üldözése mellett.Elnézést ,de kicsit elkalandoztam.Hát ennyi lenne,Gyula ugye nincs harag?Egy biztos:mindketten nagyon szeretünk horgászni,valamint tiszteljük,szeretjük ezt a gyönyörű vizet.Üdv:Csónakos .Úí.remélem egyszer össze tudunk jönni egy kis diskurzusra véleménycserére.

Mátéh Csaba

Csónakos! Jó volt olvasni a kommented! Nagyon örülök, hogy sikerült elejét venned az acsarkodásnak. (Az a baj, hogy írásban nem hallatszik a hangsúly. Lehet, hogy egy baráti ejnye-bejnyének szántad a korábbi hozzászólást, de látod, szmájlik nélkül félreérthető.)
Viszont ezt most már csak elmondom Neked! 😀
Imádok a csónakban, a nádfallal szemben éjszakázni. És még jobban szeretem, ha télen a meleg szobában ilyen közelharcokról olvashatok. Más fogásának talán jobban is örülök, mint a sajátnak. Röviden: szívesen olvasnék Tőled. Ne félj, hogy nem lesz szépirodalmi, vagy szerinted kevésbé izgalmas. És? A Te élményed, a Te elbeszélésed, az van benne, ami Neked élményt adott. Én meg kíváncsi vagyok, sőt, nádi pontyozásnál talán van is még mit tanulnom. 😀

A másik dolog. Srácok, én semmi jónak nem szeretnék elrontója lenni. És akkor már el is érkeztünk oda, hogy nyilvánosan, Nektek is elmondom, min filóztunk.
Egy családi hangulatú „versenyen”. Semmi nevezési díj, cserébe viszont a verseny győztese kap mindenkitől egy sporttársi kézfogást. Amolyan baráti közös peca. Olyankor meg úgyis mindenki versenyez.
Rövid partszakasz (ha meg lehet oldani), érvényes engedély a vízre (éves vagy napijegy), egyszerre versenyzőnként 1 horog lehet vízben, de mindegy, hogy spiccbottal vagy akár bojlissal. Felőlem akár 2 napos is lehet a buli. Ott helyben összedobjuk a pénzt kajára, ha főzni akarunk, és csók. Vagy mindenki intézi a saját kajáját. Az meg még jobb. 😉
Ez meg úgyis beszélgetésbe meg leskelődésbe torkollik. 🙂
Szóval Feri! Bemutatót? Majd a többiek mutatnak be nekem, ha okoskodok. Nem vagyok jó pecás, csak sokat vagyok vízen. Meg Gyula a holtágon jóformán az utolsó gödröt is megmutatta. 😉
De szívesen elmondom és megmutatom, mikor mit és miért úgy csinálunk peca közben.
Egyébként valami hülyéskedős, pihenős, lazulós „versenyre” gondoltam. Akár hogy haszna is legyen a holtágnak, mondjuk lehetne törpefogó verseny. Semmi más nem számítana a súlyba. Viszont akkor meg kéne oldani, hova kerüljenek. Nem tudom, megoldás lehet-e, hogy pl a nevelő tavon vödrök a víz fölött, bele a törpe, a vödör alján meg potyog a csonti a kis pontyoknak.

Majd 17-én beszéljünk róla. 16-áig meg küldjétek a cikkeket, hadd olvassak már valami jót! 🙂

Feszes Zsinórt!

Sziasztok!

Egy baráti pecaverseny tökéletes! A hely ez ami kissé problémás! Az iskola alatt van elég hely ott lenne a legjobb egy ilyen eseményt tartani, bár peca szempontjából lehet hogy nem a legtökéletesebb választás!
De, akkor már ne törpére, maradjunk a ponty,és egyéb halnál:-))

Tormási Gyula

Csonakos,dehogy miért lenne már harag? Én itt mindenkire barátként tekintek,mert tudom mennyire szeretitek ezt a gyönyörű vizet,és a horgászat szerelmesei vagytok. Minden közös pecát támogatok!

Feri!
Ha már buliverseny nevezési díj meg nyeremények nélkül, akkor részemről a hely és a fogás mellékes. Nekem inkább a hangulat és a közös peca a lényeg. 😉
Szóval ha páran áment mondanak rá, akkor már ki is tűzheted az időpontot. Szerintem ha hónapokkal előtte tudjuk, akkor aki akar jönni, szabaddá tudja tenni magát. 🙂
Mi valószínűleg egyébként is a parton leszünk, úgyhogy nem oszt, nem szoroz, hogy melyik szakaszon. A lényeg úgyis a víz. 😀

A másik kérdés pedig az, hogy valóban ne legyen nevezési díj és nyeremény? Mert ha a nevezők örülnének valami ajándéknak, akkor meg szponzort kell vadászni. Abban be tudok segíteni. Vagy akár másban is, de azt majd priviben, nem reklámozok. 😉

csonakos.25

Szevasztok.Csaba nagyon jó az ötlet,de a szerintem a megszervezése a Te profilod,ami nem kis dolog.Ha összejön,én szívesen részt veszek a derbin.Annyiban tudnák segíteni,hogyha lenne igény rá,2-3 csónakot szívesen biztosítanák a bulira.Tudod,nem véletlen,hogy a”fedőnevem” Csónakos.Persze,a gyakorlati kivitelezés(a csónakok az adott partszakaszra történő felvitele)megbeszélés kérdése,de ez nem jelenthet problémát!Természetesen adott lenne a parti peca is?Üdv:Csónakos

Sziasztok!

Zolinak már jeleztem a versenyt és minden rendben vele! Egy kis főtt ételt is kapun tőle:-) Egy halászlé ha jó nektek! 🙂
Hát maradjunk egyenlőre a nevezési díj nélküli verseny mellett, ha sikerül ajándékot szerezni akkor az plusz, de ha nevezési díj lenne is akkor is csak egy jelképes összeg lenne, de ezt még hagyjuk függőben!
A dátumot keresem mikor lenne jó! Talán május 25 vagy június 1! Ha, ezekkel a napokkal van valami gond akkor szóljatok!
Üdv:Feri

Sziasztok,

Én is támogatok minden hasonló kezdeményezést, és tudnék 1-2 megszállott Tiszaugi horgászt is hívni, már ha lehetne, csak nekem van egy pár kérdőjelem, például kacsingatok külföldi munkavállalás felé, illetve nekem ez a május vége június közepe időszak percről-percre változik a méhecskék miatt…:( már ha csak ez a 2 időpont merül fel 🙁

Mátéh Csaba

Csónakos, köszönjük a járgányokat! Visszatérünk rá, és ha van rá igény, akkor segítek áthozni őket a kenukölcsönzőhöz. 😉

Feri! Örülök, hogy már utána is jártál, és köszönjük a halászlét! És szerintem ne csak egyelőre maradjunk a nevezési díj nélküli pecánál, hanem lendületből fixáljuk is le. 😉
A dátum nekem nem téma, úgyhogy másra bízom a választást. Talán egy szavazással vagy valami hasonló módon kéne megkérdezni. Úgy akkor jobban látszik, kinek melyik jó, meg egyáltalán hányan jönnének. Esetleg ha gyerekek is versenyeznek (Kitty, ugye jöttök???), akkor júni közepe talán jobb, mert már majdnem iskolaszünet.;)
Mivel nem fizetős buli, igazából csak azért kéne tudni hányan leszünk, hogy lehessen számolni a kajával és a hellyel.

Dex, Neked a legjobb! 😉
Még az akácosban is pergetsz. 🙂
De komolyra fordítva a szót: Neked konkrétan mikor lenne jó?

Mátéh Csaba

Jaj, nem találok Szerkesztés gombot, bocs az újabb postért…

Nagyon szívesen segítek a szervezésben, hirdetésben meg ilyesmiben. Meg akár a „verseny” lebonyolításában is. Ám ha például bíró kell, helyben főzünk, vagy van valami hasonló feladat, akkor nem lesz időm pecázni is.
Mondjuk főzni csak teát tudok, de a versenybíráskodás már rutin, bevállalom, ha kéritek. Ha nem kell, akkor meg én is pecázok ezerrel. 😉

Sziasztok!

Akkor csinálok egy jelentkezési űrlapot, és ha kell akkor a dátumra elfogadok további javaslatokat, de a nagy hőségben nem sok sikerre lehet számítani…:-)A május végi időszak meg még kellemes minden tekintetben! Szóljatok ha rosszul gondolom!
A létszámmal kapcsolatban annyit, hogy én elsősorban a weboldal látogatóit, hozzászólóit szeretném a versenyzők között látni, mivel egyébként is egy közös pecaként indult el ez a dolog, és igazából ennek a közösségnek szeretnénk ezt szervezni! Ha több résztvevős versenyt akarnánk akkor ahhoz sokkal komolyabb feltételeket kell biztosítanunk, díjak, meg akkor már nevezési-díj stb. stb…. Ha már sokan leszünk akkor a partszakasz tagoltsága miatt nem lesz elég hely mindenkinek és ez bizony vitákat fog gerjeszteni! Ezt már tapasztaltuk korábban!
Tehát én azt kérem tőletek, hogy ne hívjatok meg rá senkit, hanem maradjon ez meg a törzsgárdának egy remek baráti közös horgászatnak!
Max20-25 fő fog tudni elférni a parton (horgászni) persze partnerre, baráttal stb. együtt!
Vélemény, ellenvélemény, hozzászólás?:-)
Üdv:Feri

Balán Attila

Sziasztok. Igazat adog Ferinek abban hogy első körben azok között kellene megszervezni ezt a fözöcskezős pecas találkozót akik itt az oldalon hozzátartoznak ehhez a kis csapathoz.Emlékezzünk csak vissza hogy a legutóbbi nagyszabású rendezvény meghirdetésénél rajtunk kívűl nem igazán erdeklődött senki:-( Így se egyszerű a közös időpont kijelölése hát ha meg a fél világhoz alkalmazkodni kell.Nem azt mondom hogy csak azok jöjjenek akik mutatnak némi aktivitást az oldalon mert ugy gondolom es talán Feri ezt pontosan meg tudja mondani hogy sokkal többen olvassák a honlapot mint ahányan aktívak.Aki ugy érzi hogy részt szeretne venni az itt jelentkezzen de ugy vélem más fórumon nem kell hirdetni a találkozót. Legyen ez egy netes horgászbarát találkozó.A verseny jó ötlet bár kiváncsi leszek ha ennyi horgász össze ül és ki ki a maga álltal művelt horgászmódszerröl beszélhet mennyit fogunk a gyakorlati résszel foglalkozni:-) Ha időben kítűzzük az időpontot akkor szerintem mindenki tudja naggyából úgy alakítani a szabadidejét hogy részt tudjon venni a közös pecán.Feri a jelentkezési lap jó ötlet legalább tényleg tudjuk hányan leszünk a hallére:-)

Mátéh Csaba

Feri, Blero! Egyetértünk. Ingyenes, néhány fős bulipeca. Ez az, ami összekovácsol bennünket. Meg úgyis rég beszélünk egy ilyenről, hát itt az ideje, hogy meg is tartsuk. 😀
Dátum szerint a pontyok ívási idejében leszünk együtt a parton, de ettől függetlenül biztos vagyok benne, hogy lesz hal. Azt én is úgy gondolom, hogy sokkal inkább fehér embernek való idő lesz május végén.
Blero, nem hiszem, hogy kellenek „előadások”. Inkább beszélgetés lesz ez. Annak úgyis jobb még a hangulata is. Akkor meg úgyis mindenki elmondja az élményeit meg a trükkjeit. 😉
Viszont ha valóban ennyien leszünk, én inkább pecáznék. Mi Julcsival ketten megyünk. Talán sikerül kicsábítani Kittyt és Levit a Tópartiból, és akkor ott lesz az utánpótlás is. 😀

csonakos.25

Fog ez menni.Valahol én is Attila koncepcióját tartom reálisnak.Persze Laci unokáit én is nagyon szívesen látnám közöttünk!Üdv:Csónakos.

Dexter

A hallétől nem kell félni, én úgy óvom a halakt hogy nem eszem hal ételt 🙂 max 1-2 falatot! évente! 🙂 akkor én már élesítem is a spicc botom 😀 minden ötletet támogatok én is, akkor maradjon csak nekünk 🙂 Nekem tényleg nehéz az időpontot kiválasztani, mert mindig változik a dolog 🙁 mármint tényleg ez a május vége nekünk a légdolgozósabb 🙁 de természetesen szeretnék ott lenni, és legyőzni mindenkit, a legkisebb halért folytatott csatában 🙂 jelentkezési lapot is várom 🙂 üdv, Dexter

Tormási Gyula

Kellemes Ünnepeket kívánok nektek,és halban gazdag békés új esztendőt!!!

admin

Szeretnék én is minden olvasónknak Boldog Békés Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Újévet kívánni!
Király Feri

csonakos.25

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket,sikerekben,halfogásban gazdag Boldog Új Évet kívánok a lap látogatóinak,valamint Neked Feri,tesódnak Zolinak és munkatársainak.Csónakos.